<body>


ineedahug.
honey, everyone does.

Navigations are at the top

ABOUT {what i've}
LINKS {been looking for}
TAG {all this time}

bold italic underline link

Thursday, August 27, 2009
satu lagi hal 9:01 PM


Asalamualaikum ..

Hai kawan-kawan..

Gambar kat atas tu picture saya masa umur 3 tahun..masa tu saya tengah fikir masa depan;p..Anyway,hari ni saya rase agak terperanjat dengan satu tugasan yang telah diberikan untuk saya ..saya diberi tanggungjawab untuk membuat skrip TEATER MUSICAL yang bertemakan SATU MALAYSIA..malam ni saya juga akan mula memerah otak. Saya sedang memikirkan situasi dan suasana yang akan saya bangkitkan di dalam teater tersebut ..macam-macam saya nak kena draft dulu.Saye nak kena fikir jalan cerita secara keseluruhan, plot, watak, situasi and others:)..semoga saye dapat menghasilkan satu skrip yang cukup bermakna bagi semua insyaALLAH.Idea dari kawan-kawan juga saya cube selitkan di dalam skrip saya.Lai lai lai..meh sumbangkan idea-idea anda.Sekian, terima kasih.

P/S; pala-pala aku mati,biar aku mati berkapan cindai:)