<body>


ineedahug.
honey, everyone does.

Navigations are at the top

ABOUT {what i've}
LINKS {been looking for}
TAG {all this time}

bold italic underline link

Friday, August 14, 2009
sahabat 5:23 PM

Asalamualaikum semua..
kawan-kawan,apa itu sahabat ya??saya sering tertanya-tanya apa itu maksud sahabat yang sejati yang boleh membantu kita di dunia dan di akhirat kelak.Buat pengetahuan semua,dah bermacam ragam manusia saya kawan dan akhirnya saya sudah berjumpa dengan seorang sahabat yang benar-benar sejati.Dulu,saya pernah berasa terlalu kecewa dengan sikap sahabat saya yang pernah menikan saya dari belakang dan menyebabkan saya berasa tersisih dari semua.Saya akan pastikan bahawa tiada lagi manusia-manusia kejam yang boleh mebuat saya sesuka hati.Harap dia sedar bahawa apa yang dia buat selama ni sangat memberikan kesan yang mendalam kepada saya.

insan yang bernama SAHABAT SEJATI;

1)RAFIDAH BINTI RAZALI
(5 star)
2)NOR' AIN SYAFINAZ BINTI ABDUL JALIL(5 star)
3)RAHANIM BINTI AMIL(4 star)
4)AZIEDA WANGI BINTI DOLHADI(4 star)
5)NUR FAEZAH BINTI ISMAIL(5 star)

p/s; saya sangat mementingkan sahabat,tolonglah jangan bermain api dengan saya;)