<body>


ineedahug.
honey, everyone does.

Navigations are at the top

ABOUT {what i've}
LINKS {been looking for}
TAG {all this time}

bold italic underline link

Wednesday, August 19, 2009
my result:) 6:55 PM


Asalamualaikum..
Hai kawan-kawan! bersidang kembali saya di arena blogger..ceh3;p..actually,saya nak ceritakan serba sedikit tentang keputusan test saya bulan lepas.Saya akui,memang sukar untuk mencapai pointer yang tinggi.jauh sekali nak dapat 4.00;)..alhamdulillah,walaupun saya berasa sedikit kecewa dengan result saya,saya tetap bersyukur kerana masih berada di dalam zon yang selamat.Result saya ialah 3.00.Fuh,,selamat masih berada di tahap 3.00.Kalau tak,memang menangis tak berlagu;p..Saya cube lagi untuk exam seterusnya.semoga saya dapat result yang sangat gempak insyaALLAH.



p/s; Nadia boleh!!:)