<body>


ineedahug.
honey, everyone does.

Navigations are at the top

ABOUT {what i've}
LINKS {been looking for}
TAG {all this time}

bold italic underline link

Friday, August 28, 2009
hari ini saya memasak 4:20 PM

Asalamualaikum..

Hye..hah,hari ni kan saya kena buat persiapan untuk juadah berbuka puasa.Ibu dan ayah nak saya masak Asam rebus nenas ikan bulus dan pencok nenas.Kalau sempat,saya buat kuih buah melaka jugak hari ni..hehe..saya ni memang mempunyai nafsu makan yang melampau.TAPI,badan belum nak naik.haihh.;(

Anyway,ibu kata dia taknak masuk campur langsung pasal masak sebab ibu nak jahit baju raya;)
Adeh,sempat ke nak masak sorang-sorang ni??ookk..kawan-kawan tunggu je tau berita seterusnya pasal masakan saya tu..daa..

p/s: kalau dapat masak tom yam kan best.Tapi barang-barang takde laaa..haihh