<body>


ineedahug.
honey, everyone does.

Navigations are at the top

ABOUT {what i've}
LINKS {been looking for}
TAG {all this time}

bold italic underline link

Sunday, August 16, 2009
gabungan pelajar melayu semenanjung 8:40 AM


Asalamualaikum..

Alhamdulillah..semalam saya berpeluang untuk mengikuti program jejak obor yang dianjurkan oleh GPMS yang terlalu prihatin dengan pelajar-pelajar melayu Malaysia.Buat pengetahuan semua,banyak kebaikan yang saya perolehi ketika saya berada di sana dalam masa yang sangat singkat dan padat.Saya teruja kerana saya dapat berjumpa dengan Tuan Hj.Md Nor yang merupakan seorang penceramah motivasi yang mempunyai 1001 pengalaman di dalam serba-serbi kehidupan.Beliau juga mangambil kesempatan untuk menyedarkan anak Melayu yang leka dan lalai dalam memperjuangkan hak kita sebagai orang melayu yang sama sekali sudah ditindas oleh bangsa-bangsa lain.Sudah lama saya terfikir perkara ini,jadi..pada saat dan waktu inilah saya perlu bangkit dengan segala kudrat yang ada untuk menaikkan kembali nama orang Melayu insya-Allah.Apa-apapun,saya berasa seronok bersama kakak dan abang yang datang daripada pelbagai institusi seperti UKM,UM,YPJ dan lain-lain;).Mereka memang best ok!!ok laa..kalau nak tahu lebih lanjut..tanya je saya kat chat box.hehe.ok daa...


p/s; Takkan hilang Melayu di dunia:)