<body>


ineedahug.
honey, everyone does.

Navigations are at the top

ABOUT {what i've}
LINKS {been looking for}
TAG {all this time}

bold italic underline link

Thursday, August 13, 2009
Blog usang 10:39 PM


Asalamualaikum semue..terlebih dahulu,saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada sesiapa sahaja yang sudi menjenguk blog usang ini.Untuk pengetahuan semue,saye jarang dapat bersame-same dengan anda semua untuk menjadi penulis blog yang aktif di atas sebab-sebab yang tertentu.

Sebagai info selanjutnya,saye juge telah mengalami banyak perkara-perkara yang menyedihkan di dalam hidup saya.Apa-APA PUN SAYE CUBE DENGAN SEGALA KUDRAT YANG SAYE ADE UNTUK MENANGGUNG SEGALA MASALAH YANG MENIMPA DIRI SAYE.Sejak due menjak ni,saya berasa amat tertekan dengan keadaan sekeliling yang membuatkan diri saya berasa tidak selesa sama sekali.Nampaknya,dah nak dekat sebulan saya mengalami penyakit demam,selsema,batuk dan lain-lain lagi.Kate orang,saye terlalu memikirkan masalah sampai penyakit saya tak mahu kebah.Alhamdulilah,saye dah buat tiga kali pemeriksaan darah dan saya tidak disyaki apa-apa penyakit yang kronik.oklah,saya dah ngantuk laaaa....saya pergi dahulu ya.bye;)


p/s;kenapa macam pelik je saye taip blog malam ni?jiwa kacau agaknye;(

n/t; buat insan yang bernama FATTAH,anda berjaya mengajar saye serba serbi dalam kehidupan ni.terima kasih.